POZOR ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY V TÝDNU OD 19.2.-25.2. PONDĚLÍ, STŘEDA, PÁTEK OD 10 h do 17 h. UTERÝ, ČTVRTEK, PÁTEK ZAVŘENO!

Bafang

BAFANG

Jeden z předních výrobců komponentů pro e-mobilitu a kompletních systémů e-drive, vyvíjí řešení pro elektromobily od roku 2003. Společnost se zaměřuje na všechny globální trendy e-mobility budoucnosti: ať už jde o jednotlivá elektrokola, e-koloběžky nebo pro veřejné programy sdílení kol. Filozofií společnosti je být partnerem pro současné požadavky řešení infrastruktury a snižování uhlíkové stopy v každodenním životě. Slovy prezidenta společnosti:

„Naším cílem je vyrábět inovativní a vysoce kvalitní produkty pro naše zákazníky, které hmatatelně přispívají k jejich jízdnímu komfortu. Přijímáme každou výzvu a snažíme se vyvíjet nové převratné produkty, které stanoví nové standardy.“

Kolik Vám toho může motor nabídnout předurčuje především jeho umístění. 

Přední motor je umístěný v náboji předního kola. Táhne kolo s jezdcem kupředu a svým umístěním zaručuje vyváženost kola a jezdce (případně jezdce s nákladem). Při jízdě dodává pocit tahu a možnost rychle vyrazit. Jeho výkon je 250-350W. Dobře poslouží při každodenní jízdě v okolí nebo dojíždění. 

Středový motor je umístěný přímo ve středu kola a jeho tělem prochází osa pro kliky, pedály, převodník a dále spojení pokračuje přes řetěz ke kazetě a přehazovačce. Tímto propojením je zaručený okamžitý přenos informace o síle, rychlosti a tlaku šlapání k motoru a motor svým výkonem 200-1000W posiluje vlastní úsilí jezdce. A právě vysoký výkon motoru ho předurčuje pro zdolávání těch  nejobtížnějších terénů. Se středovým motorem se nemusíte bát žádného stoupání. Středové motory jsou vždy označeny "M..." a mají tišší chod, než motory nábojové.

Zadní motor je umístěný v náboji zadního kola. Otáčí zadním kolem a tlačí jízdní kolo s jezdcem kupředu. Rozložení váhy není zcela optimální, zatížení je soustředěno na zadní část kola a to může být méně příjemné pro obsluhu. Co je ale velmi příjemné, je jeho rozsah výkonu (podle typu motoru) od 220 W do 1000W. Při jízdě se zadním motorem má jezdec pocit příjemného tlačení. Proto se těší veliké oblibě a je osazovanán na všechny druhy jízdních kol od městkých, přes krosová, trekingová až po horská. Je skvělý pro vyjížďky po okolí, dojíždění i celodenní náročné výlety. 

Motory s výkonem 250W jsou sice motory s nejmenším výkonem, ale jejich využití je především pro jízdy v rovinatém terénu. Ale zrychlení bude pomalé, aby nabralo rychlost, pokud je jezdec těžký. Tyto motory jsou ideální pro ty, jejichž trasy jsou do 30km.

Motory s výkonem 350-500W poskytují větší akceleraci oproti motorům s nižším výkonem. Jen těžší jezdci nemusí v rovinatém terénu pocítit až takový rozdíl. V každém případě, motor s výkonem 500W dá svému jezdci velmi dobrou podporu v kopcích. Je ideální pro trasy dlouhé do 60km a perfektní pro dojíždění. Dostane Vás totiž do cílového místa rychle. Chcete-li ale kolo s příjemným výkonem v kopcích, sáhněte po středovém motoru. Ten má totiž lepší točivý moment. 

Motory s výkonem 750W - 1000W již poskytují skvělý výkon a pro lehké jezdce působí v rovinatém terénu až vzrušující akcelerací a do kopce jim dají velmi dobrou podporu. Jezdci s vyšší váhou budou do kopce potřebovat spíše motor s výkonem 1000W, aby se při jízdě cítili příjemně. Zatímco v rovinatém terénu by jim stačil výkon 750W. 


Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. V Evropě se jeho elektromotory staly de-facto standardem a elektrokola osazená jeho motory se těší velké oblibě díky výtečnému poměru cena/výkon. Motory Bafang jsou spolehlivé, což dokazuje naše mnohaletá zkušenost s jejich prodejem a servisem. 

 
5930
839001593083900
Značky
 

Stránka 1 z 3 - 48 položek celkem

Další produkty

Stránka 1 z 3 - 48 položek celkem